czwartek, 30 sierpnia 2012

Nauka francuskiego - słowem wstępu.

Po pierwsze - niezmiernie cieszę się, że tu zajrzałeś/aś.

Po drugie - pragnę zaznaczyć, że blog ten powstał z mego zamiłowania do języka francuskiego. Nie jestem w tej dziedzinie ekspertem, lecz obrałam sobie pewien cel, o którym więcej powiem niżej :)



Moja przygoda z językiem francuskim zaczęła się 6 lat temu, wraz z rozpoczęciem liceum. Wybrałam ten język znając jedynie przepis na ciasto francuskie i francuskie tosty (ale już wtedy wiedziałam, że coś nas łączy) :). Na studiach postanowiłam kontynuować naukę, co dało łącznie 5 lat przygód i trudów. Owocnych, bo zakończonych zdanymi egzaminami na poziomie B2.

Dziś, po roku przerwy, postawiłam sobie cel - w ciągu 2 lat magisterki, chcę nauczyć się więcej, lepiej. Przypomnieć sobie podstawy i nie tylko. Może nawet przypieczętować moją wiedzę certyfikatem. 
Pragnę zarazić Was moim zamiłowaniem z nadzieją, że wspólnie nauczymy się więcej i przede wszystkim PRZYJEMNIEJ.

Tak, to PRZYJEMNOŚĆ z nauki będzie tutaj moim hasłem przewodnim. Z uwagi na to, że kolejnym moim celem blogowania jest przede wszystkim nauka nie tylko przez suchą teorię, ale też umilając czas.
Pragnę przybliżać Wam kulturę Francji, informacje o miejscach, które warto zobaczyć, pyszną kuchnię, kino, muzykę i wiele wiele innych... :)



Z całą pewnością, nauka języka w takiej formie jest produktywną i przyjemną formą spędzania wolnego czasu i tego się trzymajmy!

Pozdrawiam, a niebawem pierwszy treściwy wpis!
À tout à l'heure !  - Do zobaczenia wkrótce!

Źródło obrazków: http://weheartit.com/

0 komentarze:

Prześlij komentarz